مردم می گویند
صادق صمیم صادق صمیم

خواننده ء گران ارج !

 

اینک مشعل باب دیگری را بر اساس تقاضا های مکرر خواننده گان عزيز خود که خواستار گشايش همچو کليشه يي در تارنمای مشعل بودند،ايجاد نموده و عمدتاً برمبنای ژانر طنز با رعایت اصول مطبوعات ازاد تحت عنوان (مردم چه می گویند) به بيان دردها و خواست های برحق مردم ما پرداخته که این باب در بر گیرندهءعمده ترین مشکلاتی است  که مردم ما هر روز و هر لحظه با ان دست و گریبان هستند .و به این  ترتیب هدف جلب توجه مقامات مسوول به رفع این مشکلات می باشد.

 به اميد همکاری همه جانبه خواننده گان عزيز

مشعل

 

مردم می گویند

 

 

نیرو های ائتلاف  می شود تمرینات نظامی  خود را در کشور ها و در پلیگونهای خود انجام دهند و در افغانستان عملیات نظامی راه به پیش ببرند

 

مردم می گویند

 

از لحظهء که فرمان ایجاد  پولیس مذهبی به امضا رسیده از گشت وگذار مرد وزن در شهر های افغانستان کاسته شده  مردها انتظار  بلند شدن ریش های خود را بی صبرانه در خانه هایشان می گشند و خانمها به اتو کاری و دوختن درزوچاک چادر ی های شان سخت مصروف  اند  سلمانی ها غمگین و چادری فروشان خرسند به نظر میرسند.

 

مردم می گویند

 

زمین به مردم کروئ است اما به مقامات افغان  تنگ  کوتاه ء کروئ است به یک چشم زدن از هما ن نقطه که حرکت کرده اند به همان نقطه مراجعت می کنند.

 

مردم می گویند

 

تجربه ء پنچ سال استقرار دموکراسی موافقانه نشان داد که  پروسهء دموکراتیزه کردن کشور  به افغانی کردن دموکراسی  انجامید حالا  عقب گرد تاریخ نیز به چپه گرمک تاریخ تبدیل گردیده.

 


July 17th, 2006


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
مردم چه مي گويند