شبکه خبری البرز نیوز، حزب الله را عامل صهیونیست نامید !
فرامرز دادرس فرامرز دادرس

آشکل انفو

در یک اقدام شتاب زده، شبکه خبری البرز نیوز، حزب الله لبنان را عامل صهیونیست نامید. شبکه خبری البرز نیوز وابسته به حکومت اسلامی ایران، در پاسخ به مقاله ای که در تارنمای فرانسوی زبان آشکل انفو، در باره دلیل پشتیبانی  ولید جمبلات، رهبر دروزی های لبنان از نجیب میقاتی، نامزد نخست وزیری لبنان منتشر شده بود نوشت؛ یک پایگاه صهیونیستی در تحلیلی مضحک، حمایت ولید جنبلاط رهبر دروزیهای لبنان از مواضع حزب الله را به رسوایی جنسی او و آگاهی ایران از این ماجرا مرتبط دانست. 

البرز نیوز، نوشت؛ نویسنده مقاله، شخصی بنام فرامرز دادرس می باشد و این تارنما یک پایگاه صهیونیستی است و صهیونیست ها و دولت آمریکا از ناکام ماندن نقشه های خود در لبنان خشمگین می باشند، البرز نیوز افزود؛ بر همگان هویداست. اما نکته جالب آنجاست که قلم به دستان این رژیم ها نیز وقتی ماموریت می یابند چهره کسی را که بر خلاف منافع آنان قدم برداشته تخریب کنند به سناریوهایی روی می آوردند که عینا" در داخل حصار سرزمین خود خوانده شان روی داده است.

البرز نیوز، کوشید که فساد، رسوایی جنسی، بی اخلاقی و دست داشتن ولید جمبلاط، در قتل مفتی لبنان را توطئه مشترک صهیونیسم و آمریکا قلمداد کند. آشکل لوی، مدیر تارنمای خبری، در پاسخ به ادعای البرز نیوز، نوشت؛ این اطلاعات، برای نخستین بار، سه سال پیش، در تلویزیون حزب الله  لبنان " المنار " که هزینه آن از سوی حکومت اسلامی ایران پرداخت می شود مطرح شده است و این خبر بی درنگ از سوی تارنمای " تابناک " وابسته به محسن رضایی فرمانده پیشین سپاه پاسداران، دبیر شورای مصلحت نظام و نامزد شکست خورده آخرین انتخابات ریاست جمهوری در ایران، با آب و تاب نوشت؛ « وزارت خارجه پیگیری می‌كند: زن ایرانی که توسط ولید جنبلاط به قتل رسید، کیست؟  ولید جنبلاط هر گاه فرصت می‌کرد به نایت‌ کلوپ‌های بیروت در خیابان «الحمراء» می‌رفت و برای اینکه بتواند با برخی از زنانی که با شوهرانشان به کلوپ آمده بودند، ارتباط برقرار کند، نیروهای امنیتی‌اش برای چند ساعت، شوهران این زنان را بازداشت می‌کردند.»

آشکل انفو با طنز نوشت؛ آخرین چیزی که به تارنمای البرز نیوز می گوید این است که با این نوشتار، این البرز نیوزاست که  حزب الله را متهم به صهیونیست بودن می کند، چون این حزب الله لبنان بود که با پخش این خبر این بدبختی را به سر جنبلاط آورد، چه کسی می تواند باور کند که رژیم  " صهیونیستی " مسئول بیچارگی ولید جنبلاط می باشد.

خانم آشکل لوی، مدیر تارنمای خبری در پایان می نویسد، از اینکه می بیند کسانی  چون گردانندگان تارنمای " البرز نیوز " می توانند تفریح کنند و از اینترنت بهره مند شوند شگفت زده شده است، در حالیکه رژیم اسلامی به سرکوب، کشتار و شکنجه مردمی که به دنبال کمی آزادی هستند می پردازد، مردمی که متاًسفانه زیر ستم یک رژیم خونخوار تروریست می باشند . خانم لوی،  آرزو کرد که ملت ایران، ملت بزرگ ایران بتواند برای همیشه این رژیم پلید، هار و دیوانه را از خود دور نماید.

 

برای دیدن مدارک در پیوند با این خبر می توانید از نشانی زیر بازدید کنید.

http://www.aschkel.info/article-le-site-iranien-pro-regime-alborznews-et-le-site-aschkel-info-mise-au-point-66879797.html

 

22 بهمن- 11 فوریه 2011


February 11th, 2011


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
مسایل بین المللی