اطلاعیه
هيأت اجرايیه شورای ن ف د ت ا در کانادا هيأت اجرايیه شورای ن ف د ت ا در کانادا

رفقای عزیز !

به تاسی از فیصله جلسه اخیر هيأت  اجرائیه شورای ن ف د ت ا در کانادا با احترام به آگاهی رسانیده میشود که جلسه تفاهم شورای سراسری ن ف د ت ا در کانادا بتاریخ پانزدهم فبروری2009 در  پالتاک تدویر میابد. بدین منظوربه اطلاع رفقا رسانیده میشود که جهت اخذ نشانی و ورود به  این اتاق ، تبادل نظر  پیرامون مسایل مباحثه وارایه نظریات شان به موضوعات ، به ایمیل آدرس ذیر  تماس حاصل نمایند . بااحترام

هيأت اجرايیه شورای ن ف د ت ا در کانادا

nohzat-ca@hotmail.com 


پیش نویس در باره تدویر جلسه تفاهمات شورای سراسری ن ف د ت ا در کانادا!

رفقای بسیار گرامی و ارزشمند !
شما که از بدو فعالیت های سیاسی  در زمینهء انسجام نیرو های رفیق صدای وحدت ورفاقت را بلند نموده و در این راستا با جدیت تمام کار ومبارزه نموده اید ومنتظر روزی بودید فریاد همدلی تانرا از تربیون واحد منعکس بسازید. اکنون این فرصت فرا رسیده وتربیون ن ف د ت ا  را در کانادا در اختیار دارید. باید اذهان داشت که کار شورای  نهضت در کانادا  متعلق به همهء ماست، تصامیم وفیصله ها جمعی و دیموکراتیک  بوده  ونقش همه رفقا در اتخاذ  تصامیم وفیصله ها سازنده خواهد بود . زیرا ما متیقن هستیم که فقط رفقا هستند که با صداقت، کارائی، شایسته گی، درایت ومسوولیت پذیری راه مبارزه را هموار تر  ومساعد تر میسازند و راهکار های جدیدی را  در شرایط جدید کارو مبارزه پیشکش، تدوین، وتطبیق مینمایند.

 با توجه به معیار های هدفمند رهبری جمعی ومسوولیت  فردی ما میخواهیم گام بگذاریم. مطمین هستیم که شما نیز نظریات، طرح ها پیشنهادات سازندهء تانرا با درک هر چه  بیشترآرمانهای شریفانه همهء ما دریغ نخواهید ورزید.

شورای ن ف د ت ا در کانادا با پیش پا زدن به همه انواع خود محوری وبرتری جوئی،همه مسایل تشکیلاتی وسازمانی را متعلق  به رفقا دانسته ودر صدد است  تا هر کدام رفقا درکلیه امور از انتخاب شدن تا انتخاب کردن از رهبری شورا گرفته تا سایر مسایلی که  متعلق به امور شورا میشود سهم فعال وبرجسته بگیرند.
شورای نهضت   صلاحیت همه رفقا را در کلیه مسایل سازمانی به دیدهء قدر نگریسته  رهبری جمعی را فراموش نکرده وهر آن آماده پاسخ گوئی  در برابر همه ء رفقا میباشد.

رفقا! وطندوستی ، مردم دوستی وسعادت خوشبختی مردم  هیچگاهی برای ما وشما  شعار نه بلکه آرمان بوده است وآن راه نجات مردم زجر کشیده ما از منجلاب بدبختی هاو سیاه روزی هایست که دامنگیر شان است. وطنی که همهء ما دوستش داریم.افغانستان، زادگاه همهء ما ومردم آزاده ءآن.
 شرایط افغانستان وجهان از ما میخواهد برای نجات وطن ومردم در هر کجائی که هستیم سازمان یافته متشکل  گرد هم آئیم و قدم  صادقانه مانرا  برای  هم سوئی نیرو ها و سازمانهای رفیق وهم اندیش  بگذاریم .ودر این راستا فعال باشیم.  لذا به پاسخ  این خواست  با کاروان مبارزه باید همقدمی نمائیم. وبیش از این در اینجا نباید ایستاد ودرنگ کرد ومنتظر هدیهء شرایط بود.

بیائید به پرسش ها، دیگر به پرسش  نپردازیم. راه های حل را دریابیم سوالات، طرح ها وپیشنهادات سازندهء مانرا که راه گشا وکار ساز باشند با در نظر داشت شرایط مشخص کشور ما از این تربیون( یعنی اتاق نهضت) با هم مطرح کنیم همه یکی، ویکی همه باشیم. زیرا ما از گذشته ها زیا دآموخته ایم ونباید اشتباهات را تکرار کنیم.

رفقا !  این یادداشت انعکاس  نظریات جمعی ماست .برای تفسیر آن زبان شما رفقا گویاتراست  که جلسهء تفاهم از آن مستفید خواهد شد.
پیروزی ها در وحدت ماست.
هيأت اجرايیه شورای ن ف د ت ا در کانادا


January 15th, 2009


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها