پیام
محمد داود عزیزی محمد داود عزیزی

رفقا : وحدت حزب رابه مثابه شرف ، عقل و وجدان خود حفظ نمایید

رفقای نهایت عزیز و محترم:

 رفیق – احمد شاه سرخابی 

رفیق – میر عصمت اله سادات

رفیق – عبدالبشیر پیوستون

رفیق -  عبداله نایبی

نخست احترامات صمیمانه و رفیقانه نثار شما باشد. ثانیاً انتخاب رفقا احمد شاه سرخابی و میر عصمت اله سادات را به مسولیت ها ی جدید شان که نماینگر احترام و اعتماد رفقا میباشد. تبریک و تهنیت گفته آرزومند موفقیت های مزید شما می باشم.

رفقای محترم : به یقین که حساسیت فضای به وجود آمده را به تمام ابعاد آن در زمینه های سیاسی ، نظامی ، ا قتصادی و تاثیرات داخلی و خارجی آن و همچنان ضرورت مبرم حیات سیاسی حزب محبوب ما را حزب دموکراتیک خلق افغانستان

 (حزب وطن) با تمام درایت سیاسی و اخلاقی درک می نمایید.

رفقای عزت مند! لطف و مرحمت خداوند لایزال و اعتماد بزرگ تاریخ نصیب شما شده است که به هر کس دیگر میسر نمی باشد.

لذا برای شما عزیزان به نماینده گی از هزاران رفیق دلسوز، مهربان ، وطن دوست و معتقد به امر حزب و مردم ، فامیل های شهدای نازنین، معلولین با افتخار و توده های در حال انتظار وطن آواز میدهم ، رو می آورم و پیشنهاد میکنم که از این شانس و افتخارکه در آن لطف پروردگار عالمیان و ارادهٌ بالقوه رفقای حزبی ما نهفته است ، جهت زدودن تمام آلام و درد ، رنج و عذاب ، توهین و تحقیر ، مهاجرت و بی وطنی ، انتظار و دل هوره گی به سر می برند ، به خاطر و لحاظه آرمان های مقدس حزب ما و ملت به عذاب نشسته ما از موقف کنونی استفاده نمود به حالت کنونی که دامن گیر حزب دوست داشتنی ما میبا شد خا تمه داده برای اتحاد و وحدت خانواده بزرگ و پر افتخار ما با تمام شجاعت و مردانگی قدم برداشته و افتخار دایمی را در تاریخ مبارزات ما برای خود، خانواده خود و رفقای خود کمایی نمایند.

بگذار آتش در زیر پای اجیران، ماسکه پوشان ، فروخته شده گان و دشمنان قسم خورده مردم افغانستان روشن گردد.

رفقای عزیز عنصر زمان یا زمانه ایستاده است و ما میگزریم امروز فردا نخواهد بود اگر می خواهید به حیث شخصیت های بزرگ مطرح گردید و رسالت حزبی را ادا و افتخار دایمی را نصیب شوید از خود گذری ، وقف و حوصله مندی که اخلاق شایسته و انقلابی در آن متجلی است فراموش نکنید، غفلت به خاطر امر بزرگ وحدت گناه عظیم خواهد بود.

در این جا است که تمام آرزوهای رفقای حزبی ما بر آورده شده و انتقادات هر یک ما جا خواهد داشت.

در این راه شریفانه و نهایت عزتمند از شما شجاعت و ابتکارات عملی آرزو دارم.

بگذار گل های رنگارنگ و خوشبو در مزرعه رفاقت و انسانیت حزب بزرگ ما عطر فشانی کند.

 

با عرض نهایت احترام

20 آکتوبر 2008


October 22nd, 2008


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها