اطلاعیه
بنیاد شهید حاجی نادر علی الله داد( ترکمنی) بنیاد شهید حاجی نادر علی الله داد( ترکمنی)

بسم الله الر حمن الرحيم

 بیست وچهار سال از شهادت مظلو مانه شهید بزرگوار و مرد دلاور صحنه های عدالت خواهی الحاج نادر علی الله داد ترکمنی می گزرد، و دراین مدت طولانی خا نواده دغدار ودوستان در ماتم نشسته ان قهرمان بزرگ هیچگاه موفق نشدند که از سالگرد های شهادت ان عزیز تجلیل به عمل اورند .واینک ما با همیاری تعداد از فر هنگیان و طن بنا داریم که طی محفلی از بیست وچهار مین سالگرد شهادت مظلومانه شهید ملی وخاطرات  افتخار اور او  و همچنین، جهت تداوم راه عدالت خوا هانه ان بزرگ مردم تاریخی محفل را بر گزار نمایم.

 لذا از هم میهنان عزیز مها جر مقیم هالند دعوت به عمل می اید تا با اشتراک شان در این محفل یاد وبود، روان شهدا را شاد نموده وبا نهضت عدالت خواهی در کشور مان اظهار همنوای نمایند.  ما بنا داریم تا  با تاسیس بنیاد شهید حا جی نادر علی الله داد- وبا یاری فرهنگیان مان چهر های ملی و شجاع میهن را به مردم و نسل جوان خود معرفی  وبدین وسیله دین وحق شهدای مان را ادا کرده باشیم . به همین خاطر بنیاد شهيد حا جی نادر علی الله داد - در اولین قدم از فعالیتهای اجتماعی وفرهنگی خود با تشکیل همایش مردمی در هالند  به تجلیل از  یاد و خاطرات قهرمان وطن حا جی نادر علی شهید می پردازد. امید است که وطن داران عزیز با حضور شان در این مجلس، با نهضت عدالتخواهی و برابری  اعلام همنوای نموده و در راه ایجاد یک افغانستان ازاد ،مستقل،اباد و دمو کرات با اگاهی پیمان ببندیم.

همگام با تشکیل این همایش مردمی، ومراسم تجلیل وگرامی داشت، تاسیس واغاز فعا لیت( بنیاد شهید حا جی نادر علی الله داد ترکمنی) را نیز اعلام و موجو دیت وحضور اجتماعی ان را در کنار دیگر تشکلهای مردمی وملی به اطلاع دوستان و همرا هان می رسانیم.

زمان : روز یک شنبه  ۳۰ نوامبر   ۲۰۰۸ -ساعت یک الی سه بعد از ظهر

مکان:

Adres Saftlevenstraat  17

Rotterdam - holand

بنیاد شهید حا جی نادر علی الله داد  ترکمنی ( امستر دام هالند)


November 23rd, 2008


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها