تقاضا!
حضرت ظریفی حضرت ظریفی

می فرشد هر کسی مارا به نرخ عبرتی

جنس ما عمریست فریادیست از دلال ها

دیری نگذشته است که  به اثر تقاضای محترم نجیب برید مهاجر در کشور دنمارک همکاری ام را با سایت انتر نتی پرستوهای مهاجر شروع وصادقانه اینکه گفته بودند این سایت تنها فرهنگی وادبی هست همکاری نموده ام که  روی صفحه اسم و تصویرم با نشری از چند سروده ودکلمه های شعری مربوط من به نشر رسیده است.

هم چنان در ماهنامهء پرستوها که  دوماه یکبارنشر میگردد بصفت معاون نشریه نوشته هارا بعد از خواندن وکنترول باهیات تحریر به نشر می سپردند.

با تاسف ودریغ امشب که به صفحهء انتر نتی پرستوها نظر انداختم زیر نام ( نهضت فرا گیر و دموکراسی افغانستان و سوء استفاده از نام رفیق ببرک کار مل)  نوشتهء احمد وحید پا ییز از اوکراین چرندیات و هجویاتی تو هین آمیز به اعضای صادق حزب دموکراتیک خلق افغانستان نسبت داده شده و در سایت پرستوهای مهاجر انتشار یافته  دور از انصاف و قضاوت عادلانه است که من ازنشر آن آگاهی ندارم.

 بدین وسیله دوستان ورفقای راکه بامن ونوشته هایم آشنایی دارند اطلاع میدهم که من  ازین نوشته قطعا  آگاهی نداشته وبیخبرم ،چه محترم نجیب برید بصفت هیاءت تحریر باید بامن مشوره میکرد که نکرده اند .

من شخصا به مرام نهضت فراگیردموکراسی وترقی افغانستان و به خصوص رفیق ارجمند  مصطفی روزبه مسئوول ماهنامهء مشعل احترام  داشته کار پیکار وتلاش هریک از رفقا را ستوده ومیستایم روی همین ملحوظ از محترم نجیب برید تقا ضادارم که سر از همین ساعت مرا همکار خویش ندانسته  واز صفحهء سایت شان شهرت و تصویرم را برداشته هم چنان در نشریهء ماهوار پرستوهای مهاجر عدم همکاری خویش را اعلام میدارم.

شهر تامپره کشور فنلاند

28/12/2007

 

 


December 30th, 2007


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها