پيام
کميسيون مؤقت تفاهم و وحدت اعضای سابق حزب وطن (ح.د.خ.ا.)در شهر هامبورگ کميسيون مؤقت تفاهم و وحدت اعضای سابق حزب وطن (ح.د.خ.ا.)در شهر هامبورگ

 

14.04.2008

 

کارت دخول به آينده-  دست يابی به فرهنگ مدرن سياسی و اتحاد ارگانيک ما است

 

 

 

 

به نظر می رسد، که اعضای سابق حزب وطن (ح.د.خ.ا.) و متحدين سياسی آن حزب، بيشتر به واقعبينی سياسی، خرد گرايی و تعقل نزديک می شوند و سرنوشت نسبت به هر روز دگر ما را در جهت هدفمند عوض کرده است.

 

رفقای عزيز،

به تعقيب نشر پيام کميسيون مؤقت تفاهم و وحدت اعضای سابق حزب وطن (ح.دخ.ا.) در شهر هامبورگ پيرامون فراخوان کمیسیون تدارک برگزاری اجلاس وسیع  نیروهای ملی , مترقی و دموکرات افغانستان در اروپا،

 تبارز موضع گيری های شخصيت های منفرد و مؤثر سياسی درين زمينه و مراجعه برخی از رفقای کميسيون تدارک به اعضای کميسيون هامبورگ بيانگر دگرگونی عميق و بنيادی در طرز ديد و نوع برخورد رفقا و دوستان ما به مسلهء تفاهم و وحدت نيرو های چپ دموکراتيک است.

 

کميسيون مؤقت تفاهم و وحدت اعضای سابق حزب وطن (ح.د.خ.ا.) در شهر هامبورگ بر بنياد خط فکری و انگيزه يی ايجادگری اش يک بار دگر، از تلاش رفقا با قاطعيت حمايت کرده و برای تداوم و تعميق بيشتر پروسه يی همگرايی الی برآمد نيروند ما از کنگرهء واحد، حاضر به هرگونه مساعی مشترک است.

 

کميسيون مؤقت تفاهم و وحدت اعضای سابق حزب وطن (ح.د.خ.ا.) در شهر هامبورگ ديدگاه های معين خود را در رابطه با چگونگی برگزاری و نتايج آن مجمع عالی داشته و آرزومند اشتراک فعال در کار کميسيون تدارک است.

از ديدگاه ما تصميم مدبرانه خواهد بود اگر در مورد تاريخ تدوير مجمع عالی تجديد نظربعمل آيد و کميسيون تدارک با عضويت نماينده گان دگر حلقات و شخصيت های مستقل و مؤثر سياسی مربوط به خانوادهء ديروز توسعه يابد و با پذيرش مسؤليت جمعی اين گردهمايی را با کميت و کيفيت عالی به تاريخ دگر دعوت نمايد تا باشد از يکسو، از بحث های اضافی پيرامون اجنداء جلسه و ميکانيزم پيشبرد کار جلسه جلوگيری شده باشد و از سوی دگر، اعضای کميسيون خود رادر تحقق مصوبه های آن گردهايی جوابده محسوب بدارند.

 

ما يکبار دگر به تمامی اعضای متشکل و غير متشکل سابق حزب وطن که هنوز هم به منافع مردم زحمتکش افغانستان می انديشند، صميمانه مراجعه می کنيم که با برداشتن گام عملی با پيوند شان به پروسهء همگرايي، نقش شان را در برگزاری و سمت دهی مجمع عالی ايفا بدارند. زمان دگر فرصت تعقل بيشتر درين زمينه را از ما گرفته است. بياييد در هر کجاي که قرار داريم در عمل دست به کار شويم و نقش فعال را در ايجاد الترناتيف نيرومند چپ دموکراتيک در کشور ايفا نمايم.

 

 

با تجديد احترام

کميسيون مؤقت تفاهم و وحدت اعضای سابق حزب وطن (ح.د.خ.ا.) در شهر هامبورگ

 

 


April 15th, 2008


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها